Cylinda

En enklare vardag

Att skapa förtroende genom igenkänning.

 

Uppdrag

Att positionera Cylinda som barnfamiljernas vitvarufavorit. Som omfamnar vardagslivet. Som står pall för vardagslivet. Och som underlättar vardagslivet.

Målgruppsinsikt

De flesta av oss kämpar för att få vardagen att gå ihop. Vi behöver inte ytterligare en vitvaruleverantör som pratar om det putsade och perfekta livet.

Lösning

Vi fångar vardagen som den verkligen ser ut. Ur barnens perspektiv.

Kommunikationseffekt

Tack vare det nya kommunikationskonceptet ”En enklare vardag”, en ny grafisk profil och en ny media- och SoMe-strategi har vi lyckats lyfta Cylindas varumärke på samtliga värden. Kampanjmätningar visar att våra varumärkesfilmer och bilder har bidragit till en ökad kännedom, konsideration och preferens för Cylinda. Liking för varumärket har ökat med +7 procent.

Föregående
Föregående

Ersta diakoni – Som det borde vara

Nästa
Nästa

Shell – Älska livet på väg – Pit-stop